loading...
آسم دانلود
آمار

مهدی صالح بازدید : 226 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

متن آهنگ محمد قریشی به نام شوک

تو نزدیک میشی و انگار چشام دیگه نمیبینه

به جز ی باری چشمات همه دنیای من اینه

تو نزدیک میشی و انگار تنم نزدیکه آتیشه

دوباره روبروم هستی و حال من عوض میشه

تمام این نفس ها مو داره عطرت رو میگیره

نگام مات تو میشه زمان نیست و میمیره

صدام کن تا سر حرفم با تو باشه

نمیدونی چقدر میخوام چشات مال خودم باشه

صدام کن قلب من ایستاده شوک میخواد

بیان این غم توست فقط ی مرد روک میخواد

تگ دوم آهنگ محمد قریشی به نام شوک

نمیبینم توی خوابم چشام رو به چشات وا شه

تو دنیای منه تنها یکی مثل تو پیدا شه

پیش چشمات چه بی تابم

وجودم میشه دل شوره

تو احساسی به من میدی

که از دنیای من دوره

میخوام چیزی بگم اما

صدام پیش تو می لرزه

دارم دیونه میشم باز

جنونم با تو می ارزه

صدام کن تا سر حرفم با تو باشه

نمیدونی چقدر میخوام چشات مال خودم باشه

صدام کن قلب من ایستاده شوک میخواد

بیان این غم توست فقط ی مرد روک میخواد


DOWNLOAD


دانلود آهنگ جدید

برچسب ها shok , شوک , آهنگ , music , ahang , asamm , محمد , قریشی , جدید , new ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی این وبلاگ چیست ؟
    پیوندهای روزانه
    تبادل لینک
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 438
  • بازدید کلی : 9,196